Ako nakupovať?

Aj keď je nakupovanie v našom internetovom obchode jednoduché, predkladáme Vám stručný návod, ako pri nákupe postupovať.

Registrácia

Registrácia nie je povinná a je možné urobiť jednorázovú objednávku i bez registrácie. Registrácia umožňuje ľahší návrat na stránky a tiež dostupnosť výhodnejších cien. Registrovaný užívateľ na vybrané výrobky dostáva ešte dodatočnú zľavu ako je uvedená na stránkach bez registrácie.

Vybrat si tovar môžete niekoľkými spôsobmi

  1. Názov tovaru zadajte do okienka vyhľadávanie a kliknite na tlačítko lupa – požadovaný produkt bude vyhľadaný pomocou fulltextového vyhľadávania.
  2. Podľa typu produktu – výberom v ľavom menu
  3. Výberom z ponuky umiestnenej na úvodnej stránke - mohlo by sa vám páčiť alebo najnovšie produkty,

Detailné informácie o produkte

Po kliknutí na názov, obrázok vybraného produktu alebo na zelené tlačítko Kúpiť prípadne Kúp. možnosti sa dostanete na stránku zvoleného produktu. Dozviete podrobné informácie – ceny, príchuť, rozmery, termín dodania, kód výrobku, zloženie produkty, ďalej môžete si prezrieť detailnú fotografiu, súvisiace produkty atd.

Katalóg produkty
Katalóg produkty, ktoré tvoria náš eshop

Vloženie tovaru do košíka a zmena počtu kusov

Ak chcete vybraný tovar kúpiť, kliknite na zelené tlačítko Kúpiť.

Otvorí sa košík s prehľadom objednaného tovaru (názov tovaru, množstvo, cena) a formulárom, ktorý je potrebné vyplniť pre úspešné dokončenie Vášho nákupu. Ak si prajete zakúpiť viac kusov Vami zvoleného tovaru, vpíšte do rámčeku Množstvo požadovaný počet kusov a kliknite a po behom pár sekúnd Vám obnový stránka a zobrazí prepočítané údaje.

Pridanie ďalšieho tovaru do nákupého košíka

V prípade, že chcete do Vášho nákupného košíka pridať ďalší tovar, pokračujte rovnako, teda vyberte produkt, kliknete na zelené tlačítko Kúpiť alebo Kúp. možnosti, následne kliknite na zelené tlačítko Kúpiť. V priebehu nakupovania môžete kedykoľvek zobraziť obsah Vášho košíka pomocou odkazu hornej pravej časti stránku.

Tovar uložený v košíku ešte neznamená nákup, ten prebehne až po vyplnení a odoslaní objednávkového formulára.

Nákupný košík
Ukážka stránky nákupného košíku s potrebnými funkciami

Odstránenie tovaru z nákupného košíka

Ak chcete niektorý produkt z nákupného košíka odstrániť, stačí kliknúť na šedú tlačítko s ikonom kôš u danej položky a tovar sa z košíka odstráni.

Odoslanie objednávky

Pozorne vyplňte svoje kontaktné údaje, skontrolujte si, či zodpovedá typ, množstvo a cena Vami vybraného tovaru a či ste zadali platný email a telefónne číslo pre kontakt s Vami. Potom kliknite na tlačítko Záväzná objednávka s povinnosťou platby.

V prípade, že sú všetky údaje vyplnené správne, bude objednávka odoslaná.

Potvrdenie objednávky

Potvrdenie Vašej objednávky s jej kompletnou rekapituláciou vám bude zaslané na emailovú adresu, ktorú ste zadali v objednávkovom formulári. Ak nájdete akúkoľvek nezrovnalosť, obratom nás prosím informujte. Budeme tak schopní pred odoslaním vašu objednávku opraviť.

Chcem nakupovať

Stavy objednávky

  1. Prijatá / čaká na zaplatenie, vytvorili ste objednávku a systém jej automaticky pridelil tento stav, na mail Vám príde sumár objednávky. V prípade, že ste si vybrali možnosť platby prevodom na účet, môžete Vašu objednávku zaplatiť.
  2. Spracúva sa / spracovaná, prebieha kontrola dostupná množstvo tovaru
  3. Potvrdená, objednávka bola nami skontrolovaná a potvrdená.
  4. Skompletizovaná, tovar ktorý nie je na sklade bol objednaný u výrobcu. Akonáhle bude dodaný, skompletujeme objednávku a pripravíme ju na odoslanie.
  5. Zaplatená, ak ste si zvolili platbu na účet, týmto stavom Vám potvrdíme, že sme platbu obdržali a pripravujeme Vašu objednávku na odoslanie.
  6. Expedovaná / vybavená, objednávka bola odoslaná, čakáme na jej doručenie ku Vám, objednávka bola ukončená úspešným doručením tovaru a jeho zaplatením.

Ďalšie možné stavy objednávok

  • Stornovaná objednávka, objednávka bola zrušená zákazníkom, alebo predávajúcim.

Nedostal som email s potvrdením objednávky alebo registrácie

Ako pridať adresu [email protected] do zoznamu dôveryhodných odosielateľov?

Aby ste sa ubezpečili, že Gmail už nikdy nepresunie emaily z adries [email protected] do priečinku nevižiadaná pošta, môžete si vytvoriť filter nasledovne:

  1. nasledujte odkaz Nastavenia v Gmaili
  2. prejdite na Filtre
  3. kliknite na tlačidlo Vytvoriť nový filter
  4. zadajte požadovanú e-mailovú adresu [email protected] do “Od koho”
  5. kliknite na tlačidlo Vytvoriť filter, na základe tohto vyhľadávania zvoľte “Nikdy neodoslať do spamu”
  6. kliknite na Vytvoriť filter

Skontrolovali ste si priečinok nevižiadaná pošta?

Nevyžiadané a nechcené e-maily sa stávajú čoraz väčším problémom, e-mailové služby vytvorili prísnejšie spam filtre Žiaľ, tieto prísnejšie pravidlá pre filtrovanie môžu spôsobiť že legitímne e-maily skončia v zložke spam. Ak ste nedostali email, ktorý potvrdzuje Vašu objednávku, alebo zľavový kód pri registrácii, skontrolujte si Vašu zložku so spamom.

Kde je v Gmail-i priečinok nevižiadaná pošta?

  1. prihláste sa do svojho účtu Gmail
  2. ak sa Spam zložka nezobrazí na ľavej strane, kliknite na tlačidlo "Ďalšie" možnosti voľby - tesne nad kontaktmi
  3. vyberte možnosť zobraziť správy v priečinku so spamom a hľadajte email odoslaný od [email protected]

Poznámka: Gmail spam filtre tiež fungujú vo Vašom IMAP klientovi tak, že automaticky premiestnia emaily, ktoré sú podozrivé, do "[Gmail] / Spam"