Najčastejšie otázky
Pripravili sme pre vás zoznam odpovedí pre najčastejšie kladené otázky, ktoré vám uľahčia nakupovanie na našej stránke. Vďaka nášmu sprievodcovi tak budete mať všetky informácie na jednom mieste.
- Výber tovaru
- Registrácia a objednávací proces
- Doručenie a platba tovaru
- Reklamácia a vrátenie tovaru
Výber tovaru
Poradíte mi s výberom produktov?
Veľmi radi vám poradíme pri výbere doplnkov výživy a ďalšieho fitness sortimentu, ktorý ponúkame na našej stránke. Stačí, ak sa obrátite na naše zákaznícke centrum telefonicky na čísle +421 910 664 456 alebo mailom na adrese [email protected]. Radi vám odpovieme na všetky vaše otázky. Množstvo informácií o produktoch nájdete aj na našom Youtube kanáli alebo na našom magazíne.
Kde získam informácie o dostupnosti vypredaných produktov?
Dostupnosť produktov, ktoré nie sú aktuálne skladom, vám radi overíme na [email protected] alebo telefonicky na našej infolinke +421 910 664 456.
Čo je bežná cena
uvádzaná pri výrobkoch?
Bežná cena označuje priemernú sumu predaja, za ktorú daný výrobok kúpite na iných e-shopoch. ScitecPro Vám tak garantuje najlepšie ceny predaja.
Kde nájdem tabuľku veľkostí?
Rozmery oblečenia a fitness príslúšenstva sú spravidla uvedené v tabuľke veľkostí v závere popisu produktu. Ak ste požadované údaje nenašli, kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky na čísle +421 910 664 456 alebo mailom na adrese [email protected].
Registrácia a objednávací proces
Musím sa pri nákupe tovaru registrovať?
Nemusíte, stačí ak vyplníte objednávkový formulár. Je však výhodou mať registrovaný účet, v ktorom si môžete sledovať stav vašej objednávky a získate aj ďalšie benefity nášho vernostného programu.
Prečo sa mi nedarí prihlásiť do môjho konta?
Jedným z dôvodov môže byť, že zadávate zlé heslo alebo ste registrovaný prostredníctvom iného e-mailu. Ak sa vám nedarí prihlásiť do vášho účtu, kontaktujte našu zákaznícku podporu prostredníctvom mailu [email protected] alebo telefonicky na našej infolinke +421 910 664 456.
Dá sa u vás objednať tovar aj telefonicky?
Ak sa vám nedarí vytvoriť objednávku na webovej stránke scitecpro.sk, zavolajte na číslo +421 910 664 456 a radi vám pomôžeme s objednaním tovaru telefonicky.
Kde zistím stav mojej objednávky?
Svoju objednávku viete sledovať po prihlásení sa do vášho účtu na webovej stránke scitecpro.sk. Ak nemáte vytvorený účet, môžete kontaktovať našu zákaznícku podporu, ktorá vám sprostredkuje informácie o vašej objednávke.
Ako môžem zrušiť či zmeniť objednávku?
Zmeny v objednávkach môže vykonať len náš zákaznícky servis, preto ak vám objednané položky nevyhovujú, urýchlene nás kontaktujte na našej infolinke +421 910 664 456 alebo nám napíšte na [email protected]. Rovnako to platí aj pre zrušenie objednávky. Ak je však objednávka už vyexpedovaná, nie je možné do nej zasahovať. V prípade, že chcete nejaký z produktov vrátiť či vymeniť, kontaktujte našu zákaznícku podporu.
Doručenie a platba tovaru
Kedy mi bude doručený balík?
Balíky odosielame do 24 hodín od vytvorenia objednávky. Naši zazmluvnení prepravcovia garantujú dodanie vašej objednávky už na druhý deň. Počas sviatkov či veľkých výpredajov však nemôžeme garantovať odoslanie do 24 hodín. Balíky expedujeme v najbližšom možnom termíne a následne je v kompetencii prepravnej spoločnosti, v akom termíne balík počas sviatkov doručí vzhľadom k vyťaženosti. Aktuálny zoznam prepravcov nájdete v sekcii Spôsoby a ceny doručenia.
Doručujete objednávky aj cez víkend?
Niektorí z prepravcov vám vedia doručiť zásielky aj v sobotu avšak neviem garantovať že naší zazmluvnení prepravcovia doručia cez víkend. Aktuálny zoznam prepravcov nájdete v sekcii Spôsoby a ceny doručenia.
Aké sú možnosti dopravy a doručenia tovaru? Aká je cena prepravného?
Zoznam aktuálnych prepravcov a cien nájdete v sekcii Spôsoby a ceny doručenia.
Doručujete zásielky aj do iných krajín ako na Slovensko?
Objednávky vytvorené na stránke scitecpro.sk doručujeme len v rámci Slovenskej republiky.
Kde môžem sledovať svoju zásielku?
Po odoslaní zásielky z nášho skladu obdržíte informačný e-mail s číslom zásielky. Následne viete sledovať stav vašej zásielky priamo na stránke vybraného prepravcu.
Aké sú možnosti platby?
- Platba na dobierku - tovar zaplatíte prepravcovi v hotovosti alebo kartou pri prevzatí zásielky na vami uvedenej adrese. Administratívny poplatok za platbu na dobierku je 1,50 €.
- Platba kartou online - svoju objednávku môžete zaplatiť kartou, ktorá má povolené platby na internete. Ide o pohodlný a bezpečný spôsob bezhotovostnej platby. Aktuálne prijímame platobné karty VISA, VISA Electron, Maestro a MasterCard. Administratívny poplatok za platbu kartu online je 1 €.
- Bankovým prevodom - platbu za tovar môžete realizovať aj prostredníctvom online bankovníctva. Na vašu e-mailovú adresu pošleme informácie potrebné pre uskutočnenie platby cez elektronické bankovníctvo. Platbu môžete vykonať do 3 dní od vystavenia objednávky. Nezabudnite vyplniť všetky potrebné údaje, najmä variabilný symbol, inak sa môže proces predĺžiť. Tovar vám odošleme až po zaevidovaní platby na našom účte. Administratívny poplatok za platbu kartu online je -0,50 €.
Tieto a ďalšie informácie nájdete aj na našej stránke v sekcii Spôsoby a ceny doručenia.
Reklamácia a vrátenie tovaru
Kuriér mi priniesol viditeľne poškodený balík. Čo mám robiť?
V prípade, že vám kuriér donesie poškodený balík, odporúčame ho nepreberať a spísať s ním reklamačný protokol. Následne kontaktujte náš zákaznícky servis na +421 910 664 456 alebo nám napíšte na [email protected].
V mojej objednávke je poškodený produkt/chýba produkt alebo sa v nej nachádza produkt, ktorý som si neobjednal/a. Čo mám robiť?
Ak máte akýkoľvek problém s objednávkou (poškodený tovar, chýbajúci produkt, zaslaný nesprávny tovar) neváhajte sa čo najskôr obrátiť na našu zákaznícku linku. Žiadosť nám zašlite na mail [email protected] s priloženými fotkami balíka a jeho obsahu, alebo zavolajte na našu infolinku +421 910 664 456. Vašu žiadosť budeme riešiť počas pracovných dní, a to v priebehu niekoľkých hodín.
Chcem vymeniť zakúpený tovar. Ako mám postupovať?
Výmena tovaru nie je možná. Tovar je možné len vrátiť a následne si môžete objednať iný. Vrátenie tovaru sa nevzťahuje pre darčekové položky. Pre bezplatné vrátenie tovaru odporúčame kontaktovať náš zákaznícky servis na email [email protected] . Nevyhovujúci tovar môžete odoslať na vlastné náklady na našu adresu Trade Station, s.r.o., Dolinka 27, 991 28 Dolinka. Do obsahu balíka vložte tento formulár. Po vrátení balíka bude vykonaná finančná náhrada. Tovar prosíme neposielajte na dobierku, takéto zásielky nebudú prevzaté.
Chcem vrátiť zakúpený tovar. Ako mám postupovať?
Vrátenie tovaru sa nevzťahuje pre darčekové položky. Pre bezplatné vrátenie tovaru odporúčame kontaktovať náš zákaznícky servis na email [email protected] . Nevyhovujúci tovar môžete odoslať na vlastné náklady na našu adresu Trade Station, s.r.o., Dolinka 27, 991 28 Dolinka. Do obsahu balíka vložte tento formulár. Po vrátení balíka bude vykonaná finančná náhrada.Tovar prosíme neposielajte na dobierku, takéto zásielky nebudú prevzaté.
Chcem reklamovať zakúpený tovar. Ako mám postupovať?
Pokiaľ chcete produkt z akéhokoľvek dôvodu reklamovať, pošlite nám na e-mail [email protected] popis reklamácie s fotografiami nevyhovujúceho tovaru a číslo objednávky, v ktorej bol tovar zakúpený. Následne Vás budú pracovníci zákazníckeho servisu informovať o ďalšom postupe. Bližšie informácie o možnostiach a spôsobe reklamácie nájdete na stránke Obchodné a reklamačné podmienky.
Môžem reklamovať alebo vrátiť iba časť objednávky?
Samozrejme. Ak ste si objednali viac položiek v rámci jednej objednávky, pokojne môžete reklamovať alebo vrátiť len to, čo vám nevyhovuje.
Tovar som si objednal/a, no nebol mi doručený. Ako postupovať?
Ak ste objednávku neobdržali do 3 dní od jej vytvorenia, neváhajte nás kontaktovať na našej infolinke +421 910 664 456 alebo nám napíšte na [email protected].